בריזר לאוורור חללי גגות

הבריזר היינו מוצר מהפכני המיועד לגגות רעפים,חדרי אכסון,מבני תעשייה, חממות, מרתפים וכל מקום שזקוק לאוורור, או לשמירה על רמת טמפרטורה קבועה.
הבריזר היינו מוצר בעל תקנים אירופיים מהמחמירים ביותר בעולם המערבי בשימור אנרגיה אוורור ואיכות הסביבה .
תקן של מדינות סקנדינביה וצפון אירופה ואישור של מכון התקנים הישראלי .
המנוע כולל מעטפת המוצר נבדקו ונמצאו עובדים ועמידים בטמפרטורה שבין 30 ועד 70 מעלות צלסיוס.

בריזר אוורור לחלל הגג

הבריזר הוא מנוע מסבים מערכת סגורה אטומה המתוכננת ובנויה לעבודה מאומצת לאורך שנים רבות על אף עוצמת המנוע 2,650 סל"ד הרי שצריכת החשמל מנמלית 85W ב- 0.35- אמפר הבריזר מופיע בחמישה גוונים שונים בישראל: כתום דמוי חרס, בורדו, אפור ,חום,ירוק. הצבעים עמידים מאוד לאורך שנים. עקב התקנים המחמירים שבהם עומד המוצר. הרי שאין כניסה של מים לתוך המוצר ודרכו לחלל הגג, אלה רק היציאה של אוויר מחלל הגג החוצה.

בריזר אוורור לחלל הגג

ניתן להרכיב ולהתאים את הבריזר לכל סוגי הגגות , גגות רעפים, שינגלס, חרס, בטון, גגות מקורים במתכת לסוגיה (אסכורית) גגות פוליקרבונת וגגות אסבסט. המערכת מופעלת אוטומטית בעזרת מערכת בקרת אקלים (תרמוסטט) המפעילה את הבריזר אוטומטית מערכת בקרת האקלים שומרת שהטמפרטורה בחלל הגג לא תעלה, ותישאר בממוצע בין 27 ל-35 מעלות צלסיוס. טמפרטורה מאוזנת בחלל הגג תוריד את רמת החום בבית בצורה משמעותית ירידה זו ברמת החום תוזיל את עלויות החשמל למיזוג בקיץ ותשפר את תפוקת המזגן. כאשר מערכת צינורות המיזוג שוכנת בחלל הגג ואינה סובלת מחום יתר אלה נמצאת בטמפרטורה סבירה של עד 35 מעלות בממוצע שימוש נכון בבריזר יגרום לקיצור שעות השימוש במערכת המיזוג או בכלל לא. ניתן לאוורר עם הבריזר לא רק חלל גג, אלה גם שירותים ומקלחת בו זמנית. שימוש בבריזר במבני תעשייה, אולמות עבודה, אולמות אכסון מכולות, מגורונים וכד'. ישפר בצורה דרסטית את איכות החיים של האנשים העובדים במקומות אלה בענפי החקלאות השונים יכול הבריזר לשמש כמכשיר עזר רב תועלת בחממות,לולים ומכלאות לבעלי-חיים, ע"י הורדת הטמפרטורה במקומות אלה כל התכונות הנ"ל הופכות את הבריזר למוצר ייחודי מסוגו בשוק , הנותן תשובות אמיתיות לבעיות אוורור והורדת הטמפרטורה בחלל הגג.